Za koji metod reklamiranja biste se vi opredelili da plasirate novi proizvod na tržištu i da biste bili primećeni na prezasićenom tržištu?
Štampa, radio, TV, Internet. Izbor je ogroman. Sada umesto prodavca dočekuju vas lifleti i reklamni katalozi, koji izviruju iz poštanskih sandučića a svoju karijeru završe, razbacani po hodniku ili u boljem slučaju po okolinu, u kanti za smeće. Natpis „Ne primamo reklame“ je ponegde samo prividno zabranio ulaz tim velikim supermarketima i radnjama u privatne i poslovne prostore, iako su se brendovi ranije utisnuli u svest kupaca. Danas se većina proizvoda na tržištu ne prodaje, već se kupuje i traže se kanali koji ma se stiže do kupca. Komunikacije su se tako razvile i kompanije su puno uložile da uđu u svest potrošača, tako da stručnjaci kaži da je odluka u kupovini, već predodređena. Prezasićeni informacijama, priželjkujemo mir i harmoniju. Mislimo kako mi odlučujemo o svemu. Lako je kada je vaš brend zauzima prvo mesto na tržištu, drugo ili treće. Sve ostalo predstavlja konstantnu borbu.
U našim sandučićima kratko stanuju koverte sa računima, pokoja informativna brošura ili možda časopis na koji smo se pretplatili. Retkost je da se u njemu nađe prava čestitka, sa letovanja ili neke evropske metropole, jer za pisanje čestitke i lepljenje markice više se nema vremena u potrošačkom društvu. Ovaj specijalitet mogu da vam spreme samo posebne osobe, koje to čine za sebi posebno drage ljude. I dovoljno je da na njoj pišu dve tri reči. Jer manje jeste više. Razmislite i vi od nekoj takvoj, jedinstvenoj promotivnoj ponudi. I pitajte. Ako niste znali, nije dovoljno da imate najbolji i najkvalitetniji proizvod, najpovoljniju cenu, najbolju distribucionu mrežu i vrhunsku promociju. Najvažnije je koliko i šta o vašem proizvodu zna i misli prosečni potrošač (vaša ciljna grupa) na ulici. Ovaj parametar vam određuje dalji uspeh.