Redizajniranje postojećeg sajta nije laka odluka. Ako ste primetili da vam na sajtu nedostaju neke funkcionalnosti kao što je online prodavnica, integracija sa društvenim mrežama ili vam se sajt ne učitava dobro na mobilnim uređajima, onda je sigurno vreme za neke promene. Pod uslugom redizajniranja se podrazumevaju jednostavnija preuređenja, koja se ogledaju u „svežijem“ izgledu, boljoj preglednosti i lakšoj navigaciji. Ponekada prepravka samo jednog elementa, u praksi može da predstavlja više sati programiranja. Redizajn NE znači promenu kompletne strukture sajta. Preporuka je da modifikacije budu manje a da glavne kategorije, kao logo i simboli već poznati posetiocima, ostanu isti. Novi koncept uvek je praćen analizom i detaljnim pregledom postojećeg sadržaja. Posedovanje ažuriranog veb sajta šalje poruku da vaša kompanija dobro posluje, razmišlja o budućnosti i da je spremna da pridobije nove korisnike. Dobre kompanije se razvijaju i rastu tokom godina i vaša veb stranica je najbolji način da iskažete ko ste. Hypermedia koristi moderne dizajnerske elemente i može vam pomoći da redizajniranjem postignete svoje poslovne ciljeve i ostavite snažan utisak o vašem brendu kako na stare, tako i na nove korisnike.